Kto może korzystać z usługi e-fullfillment?

Usługi, które firmy przerzucają razem z obowiązkami z nimi się wiążącymi na usługodawców, najczęściej mają charakter wysyłkowy. Są to więc działania, które mają na celu zamówienie towaru, jego kompletację oraz wysyłkę po niższych kosztach do finalnego odbiorcy. Tego typu działania noszą nazwę e-fullfillment.
Najczęściej wybierają właśnie taką opcję sklepy internetowe, które mają dużo zamówień i wysyłek, nie chcą poświęcać na to zbyt dużo czasu, a do tego nie posiadają odpowiedniej powierzchni magazynowej. W takiej sytuacji korzystają z usług firm zewnętrznych, które zajmują się właśnie taką działalnością. Najczęściej korzystają z tego ułatwienia firmy, które mają realizowanych od 100 do 1000 zamówień na miesiąc. Średnio ceny e-fullfillment obejmują kilka elementów. Pierwszym z nich jest magazynowanie, przeliczane na palety euro, których powierzchnia to 1m2. Drugim elementem jest cała obsługa zamówienia, czyli czynności związane z dokumentami sprzedażowymi, kompletowaniem oraz pakowanie towarów. Trzeci element to wysyłka kurierska, która u takich usługodawców jest niższa niż oferowana osobom dokonującym zdecydowanie mniejszych i mniej liczniejszych wysyłek.
Każde pojedyncze zamówienie może wiec być warte kilka do kilkunastu złotych. Nie wlicza się to oczywiście kosztów przesyłki, które pokrywa osoba zamawiająca. Może to być jednak bardzo atrakcyjny dla niej koszt, ponieważ jest zdecydowanie niższy od standardowego kosztu, który płaci za inne wysyłki. Często suma takich kosztów wynosi niecałe dwa tysiące złotych, co jest bardzo atrakcyjną ofertą dla wielu mniejszych i średnich przedsiębiorców. Właśnie dlatego taka opcja się im opłaca i się na nią decydują. Nie muszą wtedy martwić się o koszty utrzymania magazynu i pracowników. E-fullfillment http://e-logistics.pl/e-fulfilment ma jednak jeszcze więcej dodatkowych atutów. Jednym z nich jest bardzo duża oszczędność czasu, która jest szczególnie doceniana przez właścicieli sklepów internetowych, którzy po jakimś czasie doszli do wniosku, że nie są w stanie poświęcić aż tak dużo czasu działaniom związanymi z dalszą obsługą dystrybucyjną. Czas, który się zaoszczędzi, najlepiej spożytkować na działania generujące sprzedaż we własnym sklepie.

Writen by admin